Skozi ušesa , Dnevnik (4.2.2005)

Tik pred iztekom minulega leta je domača garažnorockovska skupina Thunderbabies v samozaložbi izdala prvenec, s katerim se prebija na domačo rockovsko sceno. Po Res Nullius, Hic Et Nunc, Dicky B. Hardy, Rhythm Thieves tvori z Dežurnimi krivci, Crazed Farmers, Muškat Hamburg in drugimi jedro nove generacije slovenskih rockovskih skupin, ki gradijo svojo glasbo na zapuščini dobrega starega punkrocka s sodobnimi prilivi (garažno) rockovskega dogajanja po svetu.

Trio Thunderbabies se naslanja na prvinskost punk rock zakladnice Dictators, Saints, Radio Birdman, Stooges in iz nje črpa preprost, neposredni rockovski naboj. Prepričljivost skupine je velikokrat povezana z rutiniranostjo in sproščenostjo, ki pogosto zmanjka mlajšim skupinam, saj med drugim nimajo za sabo zavidljive in prepotrebne kilometrine na stopanja. To povzroča zadržanost ter hladen vtis in prav s takšnimi občutki se srečamo v primeru ljubljanskega tria Thunderbabies, ki skozi celoten album hočejo rock and roll akcijo, vendar je ta vse preveč omejena, zadržana. Linearen utrip albuma ponuja raznolike rockovske melose, ki se razgibavajo med udarnimi, ostrimi skladbami in že skoraj baladami, a ti nikoli ne sprožijo kakšne posebne iskrice. Njihova glasba je žejna vznesenosti, vročekrvnosti in igrivosti, s katero bi premagali slovensko zadrgnjenost. (Thunderbabies bodo z Muškat Hamburg in Erotičnimi nastopili jutri, v soboto, 5. februarja, v ljubljanskem klubu Channel Zero na Metelkovi).

Igor Bašin

Nazaj